noted

Sunday, November 1, 2009

Kadang-kadang it's better to go and forget about everything than duduk sana and layan sakit kamu.

Kadang-kadang kalau memang kau takda salah and die berubah hati, kadang kadang itu benda paling baik sebab at least karma tak datang kejar kau and kau boleh rasa 80% selamat yang kau akan bernasib baik lepas ni. Bahagia sangat2 dengan orang yang sayang kau lebih dari kau sayang dia. Aku percaya untuk memulakan satu relationship, lelaki patut sayang perempuan lebih.

Kadang-kadang nak tinggalkan orang same berat rasa dengan yang kene tinggal.

Kadang-kadang kalau kau rasa kat hujung hati kau yang he's not the one for you but kau tak sanggup sebab kau lama dengan dia, bayangkan berapa lama tahun lagi kau akan terseksa just because kau sayang beberapa tahun lalu yang indah. Girls, follow your kata hati. That's one of kurniaan tuhan dekat kita.

Kadang-kadang lagi baik jadi single and hot and digilai ramai dari jadi seorang yang sedih bersama kekasih yang ntah ke mana.


Kadang-kadang kita kena nagis jugak, nangis sampai lebam and sampai semua isi hati hati patah semua terkeluar. Coz sometimes thats the only way utk kau rasa ringan and mampu tidur.

Kadang-kadang kau akan jumpa seseorang yang sesuai pada masa, waktu, tempat, hari, keadaan yang sesuai dan kadang kadang kau akan jumpa orang yang sesuai pada masa tempat dan keadaan yang tak sesuai, jadi pilihlah pilihan pertama.

4 comments:

DyanaYunus said...

i love you yo

suria said...

tak nak call langsung lah!!!!!!!!!!!!!

s h i d a t said...

xpaham ah pe ko tulis..tapi aku tgh cube nak paham nih..huhu

Gooseberry//Yo said...

yana: huhu love ya


su: jgnla emo..maksud yo jgnla risau .yo tanak korang risau n call just because of post ni.. tp kol je la utk begosip sbb post ni main2 je..JGN EMO OK AKAKKU kan kena guna nama akak utk menyedapkan hati.

chidat: hehe okie