Update? or not?

Sunday, June 21, 2009

Aku delete post before ni sebab aku rasa aku tak rindu sea that much. I can do without one dalam masa terdekat. And the song ain't that sexy. So aku buang jugak.
Baru lepas tengok Have dream will travel,
the sweetest movie ever.
Malas cakap pjg lebar, aku nak paksa rambutjanggutmisai tengok.
Aku cam suka gila cerita yang ada happy ending. Aku rasa kalau kau hidup dengan negativity utk cerita yang takde happy ending aku rasa someday your life will end up being one.
So always, my favourite part of movies are their brilliant words so aku post.


Waitress: So, what can I get you little chickens this morning? Some silver dollar pancakes? Or some piggies in a blanket, I bet?
Ben: Two coffees, both black.




Ayla dah balik so aku happy but gonna be some major changes in life. Life, as we know it. Aku penah cakap aku rasa akan ada surprise cuti ni kan? Well mmg akan ada. Can't say that I'm sad coz I'm not. Cuti nak habis and aku mcm look forward untuk leave that place. I had a blast with Syidat, aku rasa kite get along dgn mudah and everyday aku look forward to makan and smayang and tidur dkat surau kejap with her smpai habis time rehat. Aku tak pernah suka routine tp ni rutin yang aku boleh suka sebab aku terpaksa and aku suka. Antara benda-benda yang aku akan miss bila start kelas balik.

Untuk orang yang aku sayang yang aku tak pernah blog pasal orang tu, aku just tanak crita panjang2 sebab aku rasa lebih bes kalau aku simpan semua prasaan sayang tu daripada aku blogkan sebab aku bukan jenis luahkan perasaan and it would be awkward if I were to say stuff in here. Aku akan tarik diri dari kau dalam dunia nyata kalau aku cerita dalam dunia maya.

Aku rasa numb. Malam amek everyone and will have a good vanilla ice cream. I miss everyone.

0 comments: