Friday, April 3, 2009

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
A lost designer's tale. sebab aku rasa mcm aku still soerang designer yg maseh lost (duh) , takde keje tetap, benci motion2 nyer softwares dan aku tka tau nape aku amek grafik.haha



2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu.
yohanisdavid.blogspot.com
Senang ingt.


3) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
mcm thesis je ni. Tanak jwb

4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
MMM tak

5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?
Yana
Seorang anak gadis sunti yang brilliant & byk idea.
Interesting blog and ade byk guts compared to me.

6) Next 10 person to tag?


- su
- seri
- zul
- arol
- igniz

3 comments:

DyanaYunus said...

byk guts? haha in wht way tu?
neway, thnx lyn tag ngade2 saya

Gooseberry//Yo said...

takpe..time tu mmg nak sgtt d tagg tahap desperadoo

Anonymous said...

aku kene? ok~~~

anyway yo, aku blk bangi jumaat tu, tp kinda kene p sumwhere as soon as i arrive there.. jumaat ni bday adik aku.. aku blk on thursday prolly. sori.