The beauty of getting old

Tuesday, March 17, 2009

Beauty ?
Nthalah.
22 yrs old.well nak dkat. but still..tua gak kot.

Aku cam sedar aku makin tua bila..



aku rasa mamak dah makin terlalu bising and sempit,

tulang makin banyak bunyi lagi lagi bila jalan guna lutut, [prak prak]

holiday tak mcm holiday kalau ada kerja,

mcdonel makin mahal,

kawan-kawan sms ajak lepak makin berkurang [maybe disebabkan hal yg pertama],

keluarga jadi hal number 1 aku [aside from kerja],

aku makin tak byk buang masa [poyo tapi cam betul],

balik ke bangi, aku prefer duduk rumah,

aku sgt mementingkan penyahtinjaan,

kure jadi besfren aku [haha sori tp btul],

aku makin suka minyak wangi and baju2 and kasut oxford flat,

aku makin suka babies,

aku dah tak ramble dekat blog pasal hal2 personal sgt,

rambut belakang aku dah sama panjang dengan rambut depan aku,

kluarga jadi tempat aku mengadu.



k skian nak g klas bye!

12 comments:

suria said...

penyahtinjaan..:P

Gooseberry//Yo said...

hehe harusla~

Igniz said...

benjamin button mesti tersengih je bc post nih..hehe:P

Gooseberry//Yo said...

haha mmm tapi kenapa?

FaFaFa said...

hohohhoohhhh.
kkdg mmg rase tua gak nih T__T

Anonymous said...

while we're living, the dreams we have as children fade away.

-noel gallagher

=P

Gooseberry//Yo said...

fa: kan.sakit sana sini haha

arol: yea dem true.kdg2 rasa before our time lak.the key is to pretend

Igniz said...

benjamin button makin ari makin muda..kita makin ari makin tuwa!XD
Betul! Makin kita membesar, makin kita jauh dr keseronokan masa muda2 dulu (i mean, masa kanak2).....

Gooseberry//Yo said...

yea..serious dow..jarang gile lepak skrg.kdg2 teringin..tp ye la..sume org ade hal masng2

faz said...

tapi aku tetep rs muda je sentiasaa......
hahaha..:)
(xdpt terima knyataan da tua sbnarnya)

alkapon said...

syabas! kau dah besar

Gooseberry//Yo said...

ohh trimaksehhh jid