Updates lagi

Thursday, January 15, 2009

I'm gonna blog in malay for this one.Ok here goes...k aku cam sgt takde smangat utk start semester ni coz bg aku sume benda mcm sama-sama belaka..tak cukup tido, last minute kerja, print2 yang mahal, design yang kena pulun utk jadi bes, lecturer yang takde perikemanusiaan [bukan smua] and so on.

so aku mcm buat list benda yang aku patut buat untuk semester ni utk buat aku mcm smangat sikit antaranya:

1)naik rollercoster , been ages since i last rode into one so i think its high time utk naik balik.sunway ,here i come.
2)beli kasut cikai yang kool [done,harga yang lg murah dari pada 1 kaset which aku sangat bersyukur]
3)pergi pantai, aku rindu sangat pangkor. lepas raya cina ni akan ade trip to pulau penang ,i secretly hope dapat jejak kaki kat pasir, tu pun dah cukup bagus kot.
4)create a painting, big size bebeh. smangat ni.
5)like i said before, blajar masak.penting utk masa depan.
6) long bus rides. to anywhere

Mulut die nganga,tertido. OFF.

3 comments:

Zamaliah Mohd Marjan said...

sekarang sangat bz. juga merajuk cuz rasanya tak ada orang singgah di website Mak

FaFaFa said...

heyhey, in malay now. feewit.
pulau penang... that's cool :)

Gooseberry//Yo said...

mak: mak tak update mmglaaaaaaa

fa: yeaaa soooo cool