Baik tidoq

Monday, December 1, 2008

Harini bikin guwe fruit-frenzy. My sis gave us some jambu air, oren yang boleh kopek aka limau and mangga.
Been awhile since saya menghadam buah-buhan.
nyum~

mmm..
Tomorrow is the big day.
Convo, not so big since its for my diploma only. hoho angkuhnye saye but anyways, havent practise walking onheels lagi so a bit takut lah.
Practise la lepas ni kot. Buku biru haram tak bace lg. Malas la,cuti2 pun nak bace ke?
Esok bertolak ke SA around 6am. Nampaknya tak tidor la kot, practise jalan malam2.
aha~

Kena gosok baju sana sini kejap lg. Malasss laa weyy dahler esok dok seblah org mana tah guwe tak kenal...mcm terpaksa bawak mp3 je.ceh.
Kantoi sia-sia je kot.

Tak sabar jumpa geng2 lagi,sume dah ade hidup sendiri. Jumpa takat menyapa and makan sekejap. But thats okay.

Ada orang kata well, lama-lama, kawan-kawan ni akan jadi mcm angin yang menyapa sekali-sekala. HEH.
Betul kot. Yang dekat pun macam jauh, apatah lagi yang mmg dah jauh kan?
Aku mcm dah lain sikit, Usaha untuk mengekalkan persahabatan yang bg aku tidak dihargai 100% aku dah tak usahakan sangat. Buat apa bazir tenaga untuk orang yang tak hargai ye tak?
Kadang-kadang statement kawan sampai mati tu diambil mudah sangat oleh sesetengah manusia yang mudah berkata-kata manis.

Mungkin aku, mungkin kau and mungkin orang lain. Mungkin at some point sume orang akan bg statement tu untuk jaga hati dan prasaan pihak lagi satu.
Aku pernah jugak. Time form 2. Aku jumpa kawan-kawan baru. Bestfriend aku pada sebelumnya aku tinggalkan macam tu je dengan kata-kata kawan sampai mati untuk kurangkan kesedihan dia. Kurang ajar tak kurang ajar?
Luckily I learned from that.
Tapi, sayangnya sampai sekarang aku tak kontek dia. Takat friendster, facebook je.
Takpalah. Penat mengenang.

Nak practise heels. papai.


Oh, lets layan this song by Metro Station. Untuk kau, ye, kau.

Now That Were Done - Metro Station

She's just a friend, you see
You always agree
You know I lie but you still trust me
And you believed with so much hope
But I'm the one that let you go

Now that we're done
I'm so sorry
Why did I lie I'm so sorry
I know I hurt you
I know I hurt you x2

Woah oh oh oh
everybody get down. [x2]

You still call my phone
Cause you still want me
I'll tell my friends you're so annoying
You'll cry and curse when you're alone
But laugh and flirt when we're on the phone

Now that we're done
I'm so sorry
Why did I lie I'm so sorry
I know I hurt you
I know I hurt you x2

Woah oh oh oh
everybody get down. [x2]

everybody get down.

Now I see you with him
And it was nothing like I thought it'd be(2X)
(And I'll break down)
Now I see you with him
Find More lyrics at www.sweetslyrics.com
And it was nothing like I thought it'd be
(And I'll break down)
Now I see you with him
It was nothing like I thought it'd be

Now that we're done
I'm so sorry
Why did I lie I'm so sorry
I know I hurt you
I know I hurt you x3




5 comments:

NadDnadiraH said...

selamat berkonvo yo...amek pixx byk2 k!

Gooseberry//Yo said...

heheh okie nad!update la blogg!

Seri said...

bwk jer mp3~ nnt kau mesti bosan time nak tunggu turn :D. btw, congrats!

Gooseberry//Yo said...

seriously??ok thanx for the tip seri!

Unknown said...

jangan cepat buat judgement on friendships. kita kena sentiasa cuba fikir lebih dalam daripada apa yang kita lihat on the surface. Ada kalanya orang mempunyai masalah that really oocupy their mind but is not ready to share, even with their best friend.Jadi kita kena bersabar dan memahami kesulitan dan penderitaan orang lain, bukan perasaan kita sahaja. Friendship must be treasured, especially yang terjalin bertahun-tahun.