Tekemek

Wednesday, October 7, 2009

Ok now I have smtg scary to tell u
Tadi dekat tv ada cerita 13 going on 30 rite and that's like, my all time fav movie see. ANd at the same time, I was pressing on the button untuk bukak gate for my friend yg tgh naik motor tu. Die nak masuk but I was so distracted by the movie I accidently kemekkan dia guna gate while he was trying to masuk dgn motor dia coz I press the button awal sgt. So that was a very funny scene I was laughing so hard but thats really mean sebenarnya.
Aih, I have a hard time focusing on things these days.

Thank God he was ok cuma sakit situ sini je haha sorry BABU!!!!

5 comments:

FaFaFa said...

oh BABU. tak pe kot. . .
haahhaa ~XD

13 going 30. uh yeah.


haha oke funny. the captcha thinggy: pulash.

mcm nk cakap pulas dgn nada mengada2.
pulashhhhh.

Hello. said...

sian babuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
wahhahahaahhhaah

Gooseberry//Yo said...

fa n zie: hahaaha. shoudlve seen babu tadi..merengek kuat gile panggil nama aku ahaha

DyanaYunus said...

hahahahaha lawak gila. kesian dia!
rumah ktne ni kne pki remote bagai nk bkk gate

haha lucu captcha kak fa

Gooseberry//Yo said...

umah yana laaa haha..anjang yg tgk 13 going on 30 so yo eksaited tanye2 dia... tgk2 babu tesangkut
-________-