Third Raya ;)

Tuesday, September 22, 2009















Loving the familyyy! Omg been so long since we have a raya this funn.

4 comments:

Azrul said...

huhu. mcm bes je. adik aku komplen ckp "thn ni x rase cam raya pun". mayb sebab umah aku x pasang lampu kaler2 tu kot. huhu.

slamat hari raye yo~

DyanaYunus said...

yana minat gilaaaaaaa float dia, terbaik :D
jom, cuti sem hahaha

Gooseberry//Yo said...

arol: slamat hr raya arol! raya gets better when u have nieces and nephews around..kan yana kan?before ni raya kiteorg pun mundurr je!

yana: rrrmm!! tak sbr!

Azrul said...

ye la kot yo. maybe sebab cam aku xnampak ramai kanak2 mase 1st raye tu. or maybe sebab nenek aku dtg kawasan umah aku kot. sebab tu x rase. dekat2 je pun. dengkil - sepang - nilai. mmg x rase. huhu. 22 thn idop. thn ni la raye paling membosankan, tho duit raye aku da abes bli gita baru. hehe.