Perbualan di dalam surau

Wednesday, July 8, 2009

Time kat surau.

Seorang Mak Cik Streamyx yg sering baru selesai solatnya kemudian berpaling ke arah kami..

Mak Cik Streamyx : Korang ni kerja kat mane?
Y : aaa,,ABV graphic
Mak Cik Streamyx : ABC?ABV?
Y : ABV Graphic, kitorang praktikal 2 bulan

Mak Cik Streamyx : ooo..keje2 graphic la ni..padan la mak cik tgk asal mak cik dtg je korang dah terlentok..mak cik pon pikir la penat sgt la tu..(sambil begaya tido kaw2 cam teruk gile je kiteorg ni) keje ape korg nih..abv yg kat belakang tu eh?
Y : Ha'ah kat blakang
Y & S : Ekekekekekekeke..ekekekekekke
(sambil menyumpah dlm hati)
Mak Cik Streamyx : (bebel2..bebel2 lagi ulang ayt yg same..)
Y : uh..kitorg keje ngadap kompiter macik..that's y penat
Mak Cik Streamyx : ooooo..padan la...(smbil bebel ayt yg same..)
Yo n s : Ekekekekekekeke..ekekekekekke..Ekekekekekekeke..ekekekekekke
Mak Cik Streamyx : mak cik pon pelik la tgk korg..smpai kawan mak cik tanye korg keje ape smpy tlentok baring kat sini..kenal tak ade sorg kwn mak cik..bla..bla..die pon dok tanye korg keje ape smpai penat camni
s : Oo...ye ye..(angguk2,layan je la)
( kejadah aku nak cam muke kawan kau )
Y : Ye la kitorg penat asik ngadap pc mak cik

Kemudian datang kawan nya masuk utk solat..mereka berdua pon borak2 gosip2 gitu

Mak Cik Streamyx : ni ah budak2 ni keje kat abv..patut la wat keje graphic mmg penat..
Mak Cik Digi : oooo..ye ke..padan la..



Y:yo
s: syidat

______________________________________________________________________________________

Perasaan sayu aku kat Bangi. Seriously, aku rindu time kawan-kawan semua kat sini. And that cerain kawan jugak. This is for ya.


3 comments:

shidat said...

pasni dah xleh tido sama lagi..sob sob =...

DyanaYunus said...

diorg mmg kerja dgn streamyx & digi ke apa?

Gooseberry//Yo said...

cdat: tu la..akan merinduimu..~ kite tito kat surau faulti pulak nanti hii

yana: ha'a. tp yg digi tu tka taw aa teka je hehe