Wednesday, July 22, 2009

Kepada sesiapa warga warga Uitm Shah Alam, sila korbankan diri anda untuk menjadi mangsa H1N1 suapaya Uitm close 1 minggu!!!!!!!!!!

Part 5 sux the hell out of me and aku mcm ade banyak gile complaint sana sini pasal banyak benda but yeaa seperti biasa aku takut blog menulaar ke pengetahuan lain so arghhh malas gile nak melalui. Aku dah cuba tak basuh muka tak mandi apa sume untuk nak melalui hari2 pergi kelas tapi aku masih susah nak melalui! well bukanla setiap hari tp pada hari2 tertentu sahaja. And aku malas nak on komen dgr komen2 yang ckp eii gile busuk tak mandi sebab aku malas oke? S o d i a m.

I just want to go home. And ride bikes, eat pau goreng, play with my nieces and family and close friends, paint and other happy stuff.

Or maybe go to Trengganu, where I can play with my nieces and go to the beach and look at rabbits and chickens and not touching em and pretend to be a dog or maybe a monkey or even a bird with the kids, :'(

Kure is thinking of getting a cat, [harap2 kitten] but where to find? I'm still not over my phobics on cats tah bile la bleh habis haritu makan nasi lemak tibe2 ade kucing btul2 muncul bawah meja and she just kidan like stared at me with big eyes and aku mcm tekejut gile so I bumped my knees kat bwh meja, causig air2 hampir tertumpah. Chaos.

0 comments: