Zaman umur 20an

Wednesday, June 10, 2009

All around me, aku tengok and aku rasa sendiri,AKU LALUI SENDIRI, semua orang yang tengah get ready utk sacrificekan diri masing-masing untuk kehidupan yang lebih bahagia.
2 langkah untuk tuju ke satu benda yang ubah hidup.

And bila kau dah sampai kat simpang ni lah its either kau berjaya langkah or kau jatuh terus mcm satu longkang yang dalam gila.
Tapi aku tak pernah cakap kau tak boleh climb your way out.

Bila kau dah sampai kat tempat ni, kau akan experience the extremeness in everything. Apa?
Kau kena kehilangan banyak and gained banyak. Kau kena sabar and luak juga semua yang kau rasa.
Kau akan rasa banyak sgt sampai aku rasa kau boleh penat juga. Sampai boleh menyorok juga kejap untuk teman diri kau sorang .
Orang lain akan pandang kau macam gila and pelik tapi aku rasa kalau kau kat tempat and umur tu juga kau akan buat benda sama.Kot.

Semua dlam stage berkorban. Aku suka sangat umur ni. Semua orang yang aku cakap, yang kongsi masalah, yang ada untuk aku and aku ada untuk dia pada peringkat umur ni, aku akan simpan semua tu sampai bila-bila.

And aku rasa the last stage yang ko kene kecapi adalah "percaya".
Setakat ni only 25% je yang dah sampai stage tu and yang dah sampai pun, partner dia pulak opposite.
Aku tak terkecuali.

Umur dan zaman yang sangat comel.
Aku tak sabar nak tengok 10 tahun akan datang dan bicara balik pada zaman ni.

3 comments:

dilla.rose said...

zaman yg menakotkan lah.
full of uncertainties.
tskk.

hi yo!
:)

dilla.rose said...

zaman yg menakotkan lah.
full of uncertainties.
tskk.

hi yo!
:)

Gooseberry//Yo said...

alo! :D
go thru with a smiling face