Tahapapa

Tuesday, June 23, 2009

I guess I should've long ago tarik kaki dari awan2 larat ni and fokus btul2 kat realiti. I guess sebab aku banyak difeedkan dengan angan-angan and fairytales lagi2 dari Disney and aku semacam termakan untuk dapat yang atas-atas awan, maybe dari kecik lagi.

Aku rasa kau terer gila, dpt masukkan diri kau dalam mimpi-mimpi aku and play along, macam kau letak topeng kat muka and ajak aku menari.
Aku mcm suka, and kau tak pernah komplen.


______________________________________________

Aku cam bosan ngan manusia yang tak reti give & take. Bweh! Malas cakap banyak. Ok bukan psl lovelife. Lebih kepada.. er , persahbatan so whatelse is new? Ni post yang ke 300 aku baru sedar, and rasanya umur blog ni tak cukup 1 tahun pun lagi. Gile loserrr.


_____________________________________________

And aku rasa malu orang yang artsy fartsy add blog aku dlm list dorang , maybe coz title blog aku yg sgt menipu. "Designer" keyword yang takleh blah. Kepada pembaca yang add sebab harapkan artwork2, awak salah tempat. Itu mungkin once in a blue moon sahaja sebab saya adalah malas dan pengecut dan jangan cakap saya negatif. Ok aku ade conteng beg so aku akan update dengan gmbar beg tu. Just coz keyword blog aku adalah designer.

0 comments: