Updates please!

Wednesday, May 27, 2009

Works have been nothing less than hectic these few days. Enjoying all those deadlines and stuff.
Had great fun seeing Kausar Baws and Fatin. Grrreat fun. That reminds me, dah 4 hari tak charge my phone.

Geez..

Aku selalu melunjur ke depan bila bwat keje kat opis. sakit blakang la duduk tegak. Akan disalahsangka dngan malas tak oleh bos?
Kalau aku fail, korang carikan aku tmpat praktikel lain boleh tak?Mwahahaha,

And aku pecah rekod coz aku WEE 1 kali dalam ofis, tak lari jauh2 gi Perhentian Kajang.
Tapi cam bes lak staf2, aku kalut gile, bila staf mintak hantar cover kat ym, aku terhantar gmbar stokin!
Kalau aku fail, korang carikan aku tmpat praktikel lain boleh tak?

Tadi staf mintak hantar font belwar, aku ingat die nak semua font yg ade kat pc!
aku tak tau camane aku blh terpikir camtu so aku hantar semua font kat ym and dia kata "awak perli saya ke?" wahhhh

Kalau aku fail, korang carikan aku tmpat praktikel lain boleh tak?

Nak tgk movie, DEKAT PC! So jgn mesej2 aku cakap "wehh pegi midnite tak bgtau..cani ah kawan"
sebab aku baru found out parents aku tak kasi kuar malam2! dang! so aku tgk movie2 zaman dahulu kala kat pc je weh! sape nak meh la overnite dlm bilik
aku, girls only!

Seriious aku mcm enjoy hidup simple gini. Zul cakap aku makin mata duitan.
HAHA.
Oh that reminds me. Hari Ahad m gonna jadi judge utk pertandingan lukis-lukis kat shah alam! Gbye!

5 comments:

Khaful said...
This comment has been removed by the author.
DyanaYunus said...

aiyo, be positive plsss.
tp lwk yg font tu, "awk nk perli saya ke?" haha, sory

same lah kte, tgk muvi dlm bilik ats katil ;p

oh dtg shh alm nnt, singgah x? ;D
best gila dpt jd judge. hebat btul ni

Gooseberry//Yo said...

tak hebat.dorang desperet!
wahaha.
tak sure singgah ke x.kalau sempat then yes!

Anonymous said...

kencing satu kali je sari?
gile hebat pundi kencing!!

Gooseberry//Yo said...

trimakaseh!
wahahhaa.
sepanjang tmpat kerja, skali jerr!eh 2!harini 2!