To an old friend of mine

Tuesday, April 21, 2009

Aku tak tau apa kau buat to deserve those kinda shayte tp aku harap kau dapat tidur lepas 5 hari insomnia and aku tak tau nak cakap apa lg untuk sedapkan hati kau tapi kau antara manusia yang sgt baik yang aku pernah kenal and the situation yg kau tengah stuck sekarang, it'll go away and ko akan jumpa orang/kawan yang far more better than sekarang. Ni semua mcm nasihat cliche tapi sabar, that's all I can say. Karma wil kick em right in their arse tapi aku tau ko tanak pun benda mcm tu jadi sebab entah, aku tak pernah dgr kau ckp buruk pasal orang.

Maybe sebab ko banyak simpan and tak reti nak luahkan, some ppl take this as an advantage coz you know how people are. Ko dengar brape ribu problem orang and you should know that by now.
Do take care and please, get some sleep. Benda macamni memang tak berbaloi untuk nak difikirkan sebab manusia is just manusia. Maybe lambat laun ko leh recall balik benda ni and ketawa je, aku harap cepat.

Aku cam pikir, ade benda yang patut ko tinggalkan drp kene pretend kau cool and semua benda okay. Coz setakat mana je manusia boleh bertahan.

0 comments: