Hey Zul,

Monday, April 27, 2009

Azab habis gak. Finally.
So, 1 more year to go till degree. Lama? Mungkin.

Azab lg setahun. Gile bai, bayangkan lepas setahun lg, tah2 aku dah kawin and ada anak. Tah2. Anything can happen. Atau aku jadi loner yang tinggal dekat tempat ade pantai.. Tu sentiasa jadi backup plan aku dari 1st aku belajar bercinta. Hehe. Just to feel safe. Or, benda benda lain jadi. Ishk pk bukan2. Too imaginative. Lupaaakan.

Aku banyak merapu lately, kepala cam atas angin. Pk benda lain padhal tengah ckp sal benda lain and reply benda yang aku pk tu and org will go like "the hell..."

Banyak gila conversation aku lupa.

Kadang kadang aku pk cam aku ni airhead ke tak? Paris Hilton minus the hotness.
Aku tak tau napa tapi daya fokus aku akan hilang lepas 10 minit, ya aku timing tanpa korang sangka. Maybe sebab tu aku tak fokus. Busy kira brape minit.

Aku harap cuti ni aku bleh jadi makin dewasa. Oh cubaan aku utk jadi lady haritu agak hancur kot, plan backfire kaw2 so aku lari jap utk grieve akan plan yg tak jadi tu but thats the way it sposed to be rite?

And lagi satu, aku cam rimas lak artist2 mcm Mawi, Amy Searcch, cat farish, rosyam nor sume skarang dh pindah kat Bangi. Gile wey, buat jam je. Dahla kedai makan cat farish mahal gile Cheese kek rm8 k gile cekik darah. Aku harap sgt Cat farish google nama die and jumpa blog aku tgh komplen pasal kemahalan kedai die walhal aku tak pnah g makan pun kat sana. Adik aku yang gi and komplen tapi takpe la, anggap cam resources.

Trend ke ape konon pindah ke Bangi takde orang kejar la sebab Bandar Baru kan?
Pfft.

4 comments:

NadDnadiraH said...

dont tell me u dh abes finallll????????

Khaful said...

Tajuk Hey Zul..!!
Isinya Takde kena mengena Pun..
Pe crita nie..?

Gooseberry//Yo said...

nad: dh habes da.... :DD oh nad, next sem maybe, maybe yo tukar umah. kawan yo jumpa ade banglo murah kat sect 2. tp tak sure lg

zul: saje je..kait2kan la.td kiteog cite sal zul..rindu gile

NadDnadiraH said...

pindahh????sume nk pindah k...uhuhuhuh