Aku rasa

Tuesday, November 25, 2008

Otak aku makin tumpul 99 pratus.
Ni bukan yang aku rasa aku nak blog tapi blog yang sebelumnya adalah sangat terpersonal jadi seperti biasa, saya mendeletenya.

Can't wait for the semester to start, I feel so unhealthy with this blog frenzy thang i'm having right now.

Even mimpi jadi kecamuk, lari sana sini, terkejut sana sini.

Sangat mudah terpengaruh.
Useless, kasut Afiq belum ku sentuh untuk dihabiskan.

Ayat menjadi sedikit dramatik kerana terpengaruh.
I should get a life, job, whatever, something to keep me occupied.
Aku akan memakai heels buat pertama kalinya untuk sijil diploma.
Kenapa Uitm begitu kejam?
Doakan aku tak jatuh semasa mengambil sijil, doakan.
Sudah bosan dengan perkara yang sama, benda baru, datanglah.

Nor dan rakan-rakan akan hadir pada hari anugerah nanti.
Tidak sabar.
Langsung.
:D

Kenapa tak mampu tidur?
Sang bulan sudah lama suruh tutup lampu.



"Mimpi aku"


I will.

0 comments: