Dramadrama

Friday, July 3, 2009

A day in the life of me.
The main reason aku macam malas stick around dekat Bangi lama sangat is the lack of friends.
Since aku kerja and aku tak menyempat nak g mana2 to meet up orang2 luar, so aku depend on my friends utk keluar makan ke apa.
And since I dont drive, itu lagi menyampah. Menyampah sangat2.
And so, cuti ni yang tinggal is the couple.
Yang lain, maybe dah bored out of their wits so thats why no one stays in Bangi anymore.
And the only people yang available is this couple.
Don't get me wrong, I love em to death.
But bila kau hangout and ko terpaksa menempuh drama sandiwara depan kau yang menelan masa beberapa jam and the only topic yang dibincangkan is "cinta diaorang", aku rasa kau boleh pengsan kot atas meja tu sambil telan air kosong.
Dud, one thing yang aku sure, ko tak cakap pasal hal peribadi cinta kaw2 dengan satu table. Kawan-kawan kau maybe ketawa and layan, tapi smpah muak weh!
I know I'm gonna get into trouble coz I'm posting this tapi this is the only way to handle the situation.
I've created a monster.
Kenapa? Well, dua dua pernah jadi bestfriend aku dan disebabkan aku macam busy sgt and cam dah tak sempat nak bagi all out untuk diaorg, aku pair kan diaorg up dengan bagi number phone. Well, they clicked instantly and now aku semacam dah lose dua2 besfriend aku.
Tapi aku tak kesah weh. Just that kalau aku lepak ngan diaorg, tolong crita benda lain other than " ehh i tau u syg i" "i tak suka u.i benci" "alaa tipu.ckp u syg i". * mixed with cubit cubit, tarik rambut, suara kuat gadoh depan dpan aku, and berlanjutan dari mula cuti sampai akhir. Aduiyai. The reason aku hangout lagi sebab aku harap ade perubahan. Coz aku dah penah sound scare elok.
Hm.
Smalam was like the climax or what, He invited his friend, and she does the same also. And dekat table, dengan berkumpulnya orang, diaorang bersandiwara and lastly, lepas semua balik, the girl merajuk and nak drive sendiri, leaving me stranded so the guy sent me back home.
I always enjoy a good drama, tapi berpada-pada la heih.
I don't mind being the org tgh or whatever, tlg korang settlekan probs but bila borak, lets borak abt the real thing la, bukan aku jd pelihat dan pendengar kepada *pda korang.
So yeah, basically aku mcm parasit kat Bangi sekarang. Layan je apa yang datang. Bos datang.


*publicdisplayaffection

0 comments: