My besroomies

Thursday, November 20, 2008

Back in Perak, 2005

Smalam jumpa Sarah, my very own fashion designer. HEHE.
Had a very fun,yet short meeting.
Sempat cari-cari baju macam baru smalam je pulak jumpa padhal nak dekat satu sem. mmm sayang sarah, she's like my sister. She knows everything there is to know about me and still loves me all the same. 3 years of being my roomie in Perak, hmph..ni yg sebak ni ingat.
Sanggup teman kencing pukul 4 pagi, tgk langit sambil minum coke kaki atas meja, berfalsafah after every meal sampai tangan kering gile susah nak basuh , bincang soal dunia, breakups, lame guys, bitchy girls [padhal kiteorg lg bithcy haha], how she always teman me buat kerja till we see the sunlite and then ckp "jom makan nasilemak +ayam goreng + telor goreng" sampai loye gile since tak tido semalaman, i blamed her for my fatty days in college, haha, nyanyi2 lagu tegan and sara while bermain hujan sana sini, her weird exes, her tendency to campur sume bende in one meal [nasi lemak laksa and murtabak all mixed in], how she tobek my hair till i have no sideburns langsung, how she always puts me first and not her bfs,
how she's always there to lend me a shoulder to cry on, dari part 1, without failing, her and nor.
yohanis adalah insan yang sgt sgt susah untuk rapat dari hati ke hati dengan org.

And ni, antara 2 orang yang berjaya masuk dalam hati aku and aku sayang sgt2. sampai bila2 kot.



Listening to: Azure Ray- November
Mood: Nostalgic, missing em.
"And the words still ring, once here now gone
And they echo through my head everyday
And I dont think they'll ever go away
Just like thinking of your childhood home
But we cant go back
we're on our own"

0 comments: